PL DE
telefon
+48 32 203 96 30

Ochrona danych osobowych / SygnaliściStrona główna

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych jako Administrator

1. ADMINISTRATOR

Administratorem Państwa danych osobowych jest Audyt i Doradztwo Pawlik, Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000243013 (dalej jako „A&D” albo „Administrator”). A&D jako administrator danych decyduje o tym, w jakich celach i w jaki sposób Państwa dane osobowe będą przetwarzane.

2. DANE KONTAKTOWE

W sprawach dotyczących przetwarzania Państwa danych osobowych można się kontaktować z Administratorem:

  • w drodze poczty elektronicznej (e-mail): biuro@audyt-doradztwo.pl;
  • za pośrednictwem poczty: Audyt i Doradztwo Pawlik, Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o. ul. Kłodnicka 9c, PL-40-703 Katowice (z dopiskiem: „Dane osobowe”);
  • osobiście w siedzibie Administratora.

3. PAŃSTWA DANE OSOBOWE

Przetwarzamy następujące Państwa dane osobowe: imię, nazwisko, adres miejsca pracy, adres do korespondencji (służbowej), adres poczty -email (służbowej), numer telefonu (służbowego);

4. ŹRÓDŁO DANYCH OSOBOWYCH

Państwa dane osobowe, które gromadzimy i przetwarzamy, otrzymujemy:

  • bezpośrednio od Państwa (np. w czasie pierwszego kontaktu w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy z klientem/kontrahentem, u którego jesteście Państwo zatrudnieni, bez względu na podstawę zatrudnienia);
  • od klienta/kontrahenta, u którego jesteście Państwo zatrudnieni, bez względu na podstawę prawną zatrudnienia.

5. CELE I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH

  • Państwa dane osobowe przetwarzamy w celu wykonywania umowy zawartej z klientem/kontrahentem, u którego jesteście Państwo zatrudnieni, bez względu na podstawę prawną zatrudnienia.
  • W takim przypadku podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzasadniony interes A&D (art. 6(1)(f) RODO), który polega na nawiązaniu i utrzymaniu kontaktu z klientem/kontrahentem i wykonaniu zawartej umowy, której podstawą jest świadczenie pomocy prawnej (w przypadku klienta) albo innej (w przypadku kontrahenta – podmiotu, na którego rzecz nie świadczymy doradztwa prawnego).

6. PRAWA, KTÓRE PAŃSTWU PRZYSŁUGUJĄ W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH OSOBOWYCH

Prawo dostępu do danych

w każdym czasie możecie się Państwo dowiedzieć jakie dane Administrator przetwarza oraz możecie Państwo otrzymać kopię Państwa danych osobowych.

Prawo sprostowania danych osobowych

gdy zauważycie Państwo, że dane osobowe są nieprawidłowe, albo gdy np. zmianie uległo nazwisko, numer telefonu, adres e-mail.

Prawo usunięcia danych osobowych

  • gdy Państwa dane osobowe nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Administratora;
  • gdy Państwa dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem;
  • gdy usunięcie danych jest niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa i ciążącego na Administratorze.

Prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych

  • gdy zauważycie Państwo, że Państwa dane osobowe są nieprawidłowe możecie Państwo żądać, aby nie były one dalej przetwarzane przez czas, w którym Administrator sprawdzi ich prawidłowość;
  • gdy Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem ale nie chcą Państwo, żeby zostały usunięte;
  • dane nie będą już potrzebne Administratorowi, ale mogą być potrzebne Państwu w celu dochodzenia roszczeń albo obrony przed roszczeniami.

Prawo sprzeciwu

  • Gdy znajdujecie się Państwo w szczególnej sytuacji, możecie Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu opisanego w punkcie 5 powyżej.
  • Podkreślenia wymaga jednak to, że Państwa żądanie nie jest bezwzględne, tzn. możemy wykazać, że pomimo okoliczności, na które się Państwo powołujecie nasz prawnie uzasadniony interes jest nadrzędny wobec Państwa interesów, praw i wolności, albo jest niezbędny do ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami.

7. ODBIORCY PAŃSTWA DANYCH OSOBOWYCH

Państwa dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, które świadczą nam usługi (np. dostawcy i serwisanci sprzętu komputowego, oprogramowania, kurierzy).

8. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu, gdy upłynie termin przedawnienia roszczeń mogących powstać z umowy, której przedmiotem jest świadczenie pomocy prawnej (zawartej z klientem) albo innej (gdy umowa jest zawarta z kontrahentem); wynika to stąd, że dla ustalenia, dochodzenia bądź obrony roszczeń, może być konieczna informacja o osobie, z którą A&D bezpośrednio kontaktowała się w sprawie wykonania umowy.

9. SKARGA DO ORGANU NADZORCZEGO

Jeżeli uważają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem możecie Państwo złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Biuro Urzędu Ochrony Danych Osobowych – ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

10. PODANIE DANYCH OSOBOWYCH

Podanie przez Państwa danych osobowych, które Państwa dotyczą, bądź ich udostępnienie przez klienta/kontrahent są niezbędne do wykonywania umowy, której strona jest A&D.

11. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE

Nie będziemy podejmować względem Państwa zautomatyzowanych decyzji, które wywoływałyby wobec Państwa skutki prawne lub w podobny sposób na Państwa wpływały.

 

Informujemy, że w firmie Audyt i Doradztwo Pawlik, Modzelewski i Wspólnicy został powołany Inspektor Danych Osobowych, którym została Pani Aleksandra Knapczyk.

Aleksandra Knapczyk
e-mail: aleksandra.knapczyk@profithr.pl

************************************************************************************************************************************************************************************

SYGNALIŚCI

Zgłoszenia nieprawidłowości naruszeń prawa 

Wszelkie nieprawidłowości dotyczące naruszenia lub zaniechania związanego z funkcjonowaniem Audyt i Doradztwo Pawlik, Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach, które są niezgodne z przepisami prawa lub regulacjami wewnętrznymi spółki lub są sprzeczne z przedmiotem lub celem tych przepisów lub regulacji można zgłaszać do wyznaczonej przez zarząd A&D osoby.

Podejrzenie wystąpienia lub wykrycie zdarzenia można zgłosić w formie:

  1. elektronicznej na adres mailowy: sygnalista@audyt-doradztwo.pl;
  2. przesyłki pocztowej, skierowanej na adres A&D z dopiskiem „do rąk własnych osoby przyjmującej zgłoszenia naruszenia prawa”,
  3. przesyłki złożonej bezpośrednio do osoby wyznaczonej przez zarząd do przyjmowania zgłoszeń.

Zgłoszenia ustne przyjmowane są przez osobę wyznaczoną do przyjmowania zgłoszeń osobiście (po uprzednim uzgodnieniu terminu zgłoszenia) lub za pośrednictwem platformy Microsoft Teams.

Adres siedziby: Audyt i Doradztwo Pawlik, Modzelewski i Wspólnicy sp. z o.o., ul. Kłodnicka 9c, 40-703 Katowice.

Zgłoszenie zdarzenia powinno zawierać co najmniej następujące informacje:

  • opis i przebieg zdarzenia,
  • dane osoby/podmiotu, których dotyczy opisywane zdarzenie,
  • kontekst wystąpienia zdarzenia (czas, miejsce, okoliczności, ew. świadkowie),
  • czy zdarzenie zostało zgłoszone do innego organu (jeżeli tak, do jakiego).
  • Zgłoszenie może zostać dokonane przez prawnego pełnomocnika sygnalisty,
  • Zgłoszenie może być anonimowe lub imienne.

 

W serwisie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.

×